andreanz.blogg.se

Ett fallskärmshopp för Julie!
Jag, Julie och Franscesca hade pratat om att åka ner till Queenstown för en helg med en massa äventyr. Men på grund av att vi alla har dåligt med pengar så bestämde vi oss för att skippa det och göra något annat istället. Där började min och Julie's diskussion om fallskärmshoppning. Att hon borde göra ett hopp under tiden vi är här. Och dagen efter var det bokat! 
 
Vi blev hämtade på vårt hostel tidigt på morgonen, åkte ut till deras kontor och innan vi visste ordet av så var Julie klar för att hoppa. Klar men inte redo. Hon var supernervös, såklart!
Vi sa hejdå och så åkte hon upp i planet. Efter det följde en väntan på att de skulle komma ner. 
There we go! 
Hon var så glad när hon kom ner! Jag kan erkänna att jag var en aning sotis, haha, men man kan inte få allt här i livet. Denna gång fick jag helt enkelt nöja mig med att vara publik.