andreanz.blogg.se

Återförening med mamma och Christoffer
Den 20e januari var det dags.
 
Efter fem månader skulle jag få se mamma och Christoffer igen! Yay!  Eftersom jag jobbade den dagen tog jag med mig barnen till flygplatsen. De var båda riktigt exalterade över att få träffa min familj, med tanke på att jag pratat om dem en hel del.
 
När vi mötte upp de blev det lite annorlunda än jag tänkt mig på förhand. Barnen var ju med, så det gick ju inte riktigt att prata som vanligt. Eller på svenska ens, för den delen heller. 
 
Vi åkte in till Wellington för att käka dunkin donuts vid vattnet. Mamma vet precis hur man ska komma på god fot med ungarna... 
Vi åt alla middag tillsammans, mysigt! 
 
Detta var vad barnen sysslade med innan vi hämtade upp dem... Hugo lekte hund och Asha tog med honom på en promenad. Alltså, åh vad jag skrattade! 
 
Det kändes helt overkligt att de var här. Men också sa underbart. Och roligt att få visa dem runt hur jag bor numera!