andreanz.blogg.se

Sista dagen som 20
Japp, idag är sista dagen som 20-åring. Kan knappt fatta att jag är tjugo, men nu är det förbi.
 
Jag har ingen aning om vad som händer imorgon förutom att vi äter middag på en thailändsk restaurang. Vi är i Taupo så vi ska kika runt här och sen får vi se vad som händer helt enkelt. Mina värdföräldrar skämtar en hel del om att det blir ett hopp från en bro här, dvs bungjy.
 
På vägen hit hade vi otroligt fin utsikt igen! 
Vi åkte på "Desert road", en väg som består av öken i ungefär en timmes färd. Där hamnade vi i en sandstorm..!
Efter några timmars körning var vi framme. Packa ur bilen, middag och avslutade dagen med att bada på terminalbad! Otroligt skönt. Men dock lite obekvämt då jag behövde hålla min ena arm ovanför vattnet hela tiden... För, ja mamma, jag har skaffat en tatuering!
 
Så det var ett bra avslut på ett bra år som 20. Nu gäller det att jag fixar ett bra år som 21 också! Men, det ska nog inte vara något problem - inte när jag är här.