andreanz.blogg.se

Och så blev ännu en återförening
Så var det dags! Efter mer än 8 månader var vi nu återförenade. I Wellington, Nya Zeeland. 
 
Det kändes väldigt overkligt och jag undrade nästan om jag drömde ibland. Jag kan inte förklara känslan, men efter att ha varit utomlands så länge blir livet hemma väldigt långt borta. Och inte bara bokstavligt. Man kan nästan tänka på att det är som en annan dimension, eller så har jag upplevt det. Så när jag fått besök har det blivit en sån knasig känsla.... 
 
Hursomhelst. Vi gick ner till en restaurang för att äta och jag glömde att man måste ha med sig pass för att komma in på vissa ställen. Det spelar ingen roll om man ska dricka eller inte eftersom de kräver ID oavsett, om de serverar alkohol. Men, det gick bra! Så det blev lite pizza!
När jag satt på tåget på vägen hem var det en blandad känsla. Å ena sidan lycka över att ha varit inne i stan och träffat Emmi och Joanna, men å andra sidan förvirring eftersom det kändes så overkligt...