andreanz.blogg.se

Då var det lov igen
Och så var det dags för ännu ett skollov! Var det inte jul nyss?! Ja, tiden här går ju i ultrarapid så jag borde väl inte vara förvånad. 
 
Vi har hittat på en hel del under livet. Allt från att leka på lekplatsen, cykla runt, gå på museum, haft playdates... Ja, en massa kul helt enkelt! Jag har tyvärr inte så mycket bilder att ladda upp från lovet då jag inte tagit så många men också för att de jag tagit är med andra barn i eller "för stora"... Så, här kommer det jag har! På bilderna under bestämde vi oss för att leta upp saker ute i naturen för att göra en bild hemma. Blommor, gräs och stenar användes för att skapa mästerverk.  
Det har varit ett väldigt hektiskt lov - jag tror vi alla blev lite utmattade! 
En sak vi har bestämt är att till nästa lov ska vi samla de saker vi gillar bäst och göra så mycket av det som vi bara kan. Jag är nämligen här första veckan under lovet, innan det är dags att dra vidare...