andreanz.blogg.se

Vandring i Glass House Mountains
Jag och Jana åkte iväg till bergen för några veckor sedan för att vandra lite. Vi började med frukost på ett mysigt kafe, där Jana fick smaka scones för första gången! 
Här är vyn över ett av bergen! 
På vandringen såg vi många träd som såg ut såhär, annorlunda men coolt. 
Såhär såg det ut på toppen! 
Väldigt vackert. 
Selfie. 
Vi kom till denna skylt där vi valde att fortsätta en liten bit till. Men sen när vi kom till den stora branten valde vi att vända om. Hellre ha livet i behåll! 
 
Efter vår vandring åkte vi till IKEA!!! Jag var så exalterad! Lite för exalterad kanske... 
Aldrig har jag njutit så mycket av att gå runt på Ikea. Att se alla namnen igen med å, ä och ö var underbart. Jag gick runt och läste dem för Jana vilket var kul. 
Mat blev det också! 
Och detta. Jag skrek när jag såg allt godis...
En väldigt bra dag!!!