andreanz.blogg.se

Och där kickade vi igång 21!
Sådär. Nu är jag 21, känns såklart väldigt annorlunda. Jag är klokare och mer mogen! Njae, men start på ett nytt år i mitt liv är det i varje fall, eller hur man nu kan se på det.
 
Dagen började med sång framförd av hela familjen tillsammans med ett fint grattis-kort och vaga hintar om vad som skulle hända. Vi hade ju pratat en del om det tidigare, vad jag önskade mig och så, men inget var helt säkert. Hursomhelst satte vi oss i bilen och jag berättade att om jag nu skulle göra mitt hopp så är det bra att snabbt boka en plats. Det behövde vi inte. Vi åkte direkt till bungjyplatsen och jag hamnade ute på bron efter bara några minuter. Wah. Jag var så rädd, haha.
 
Efter några försök var jag dock i luften. Känslan var underbar!
 
Något av det gulligaste var ändå Asha's reaktion. Hon var inte alls glad över att jag skulle hoppa från en bro och försökte stoppa mig. När jag hade gjort mitt hopp kramade hon om mig i en halvtimme och vägrade släppa. Hon trodde inte att jag skulle komma tillbaka... Jag kände mig ganska skyldig efteråt. Heh.
 
 
Eftersom det var min födelsedag fick jag både video och bilder gratis! Dock kommer jag inte åt dem nu, så jag får nöja mig med att lägga ut bilder på hur det såg ut vid bron. Så otroligt vackert!
 
Tycker ändå att det var ett helt okej sätt att kicka igång året på!