andreanz.blogg.se

En dag på stranden! I slutet på oktober?!
Det först under de senaste veckorna som jag har börjat känna att det här större än bara en resa. Nu är jag inne i rutinerna ordentligt, det känns som min vardag helt enkelt.
 
Vad som gör att det känns lite knas nu är när jag ser hur kompisar lägger upp bilder med hösttema. Jag kan verkligen inte relatera. Här blommar det för fullt på träd och buskar, solen skiner och det blir bara varmare.
 
Nu börjar tankar på att bada i havet komma. Samtidigt pyntar butikerna inför julen. Det. Är. Knas.
 
Det kommer med största sannolikhet bli många inlägg om att fira jul under sommaren. Tanken kommer nog inte sluta vara knas för mig på väldigt lång tid.
Som sagt: 18 grader och sol. Blommorna växer. Vi spenderade dagen på stranden. Och vi laddar upp för julen. Yep.