andreanz.blogg.se

Glad Fars Dag
Jag hoppas att du haft en riktigt bra dag, pappa. Nu kan jag ju inte vara där och ge en kram så vi får göra det lite annorlunda...
 
En dag som denna vill jag skriva om hur tacksam jag är att ha dig som pappa. Nu när jag jobbar med barn så får jag lite annat synsätt på det hela. Så tack för att du stått ut genom alla de åren!
 
Men det är inte det jag tänker på nu. Du är faktiskt en stor del till att jag är här nu, i Nya Zeeland. Med ett stort intresse för att resa gav du mig en knuff I den riktningen. Jag fick se hur fantastiskt det är att upptäcka och uppleva världen, vilket blev ett av mina största intressen. Och även ett mål i livet att se så mycket jag bara kan!
 
Så jag vill bara passa på att säga tack. Tack för att du presenterade mig för världen. Tack för att du visade att det är möjligt. Tack.